080628, steg 1





Den finaste mannen i hela världen kom med dessa idag. Mina föräldrar har äntligen fått träffa honom. Nu måste jag sova, imorgon är det sightseeing in Copenhagen som gäller med samma fina man.

--------------------------------------------------------------------------------------
Postat av: blue



Jag är säker på att den finaste mannen med de finaste blommorna faktiskt har sett finare blommor, eller blomma. Jo, han har ju faktiskt sett dig! ;)



Det är nästan så att jag måste leta reda på en kärleksdikt för att fira det hela, larkie kära. Om än ett blygsamt sätt att fira, men ändå...



2008-06-29 @ 15:03:52
Postat av: Gurgin

Stort grattis till er båda!!

2008-06-29 @ 15:15:38
Postat av: shirin

pirozzzzzzzzzzzz min sötta arazoo många kramar

2008-07-01 @ 14:37:26

Kommentera eller mejla mig på [email protected]:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0