...singin' ain't this life sweet?






Skinnjacka från H&M barnavd, linne ?, kjol och väska från 2hand och bilder tagna i en offentlig WC någonstans i Malmö


Det verkar regna mer i Malmö än i Stockholm...eller så är det bara jag som drabbats av otur.
Otur hade jag också med hårfärgen som jag experimenterade med idag. Det blev rött. Jag sitter alltså med rött hår nu och postar det här inlägget. Tyvärr bjuder jag inte på någon bild på frillan, det ska vara historia imorgon då jag besöker frisören för professionell hjälp.
Nu ska jag ladda upp bilder på min ena skyltdocka som kommer att finnas till försäljning på blocket.se inom några minuter. Check it.

--------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera eller mejla mig på [email protected]:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0